:)

Hej!
Igår efter jag bloggat så cyklade vi till fridhem som är ett ställe vid stranden där man kan fira midsommar typ, det finns ett fik där också.
När vi var där träffade vi mina kusiner och deras familj som bor i stockholm men brukar vara här på sommrarna, vi träffade Matildas familj också och min familj känner hennes så vi var med dem lite eller vad man nu säger ;)
vi cyklade hem vid klockan halv 5 typ och därefter någon gång så åt vi maat och efterrätt och massa gott som man brukar göra på midsommar :)
Idag har jag inte gjort så mycket men jag var nere vid kneippbyn och fixade mitt schema och min mejl för det var massa krångel men nu funkar iallafall allt så jag har fått mitt schema nu och jag börjar på tisdag klockan 11 :D Ska bli jätte roligt att jobba faktiskt :)
har nog inte så mycket mer att berätta :)
Hejdååååååååååååååååååååååå


Vad ska du göra på kneippbyn?

Svar: Jobba i restaurangerna :) plocka disk, servera, duka och sånt
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-06-22 | 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback