Lång dag

Hej, skrev precis om hela dagen och sen försvann allt så nu är jag lite sur och kanske gör inlägget lite kort men men.
idag började vi klockan halv 10 och hela dagen så hade vi SO-vandring i skolan. Vi fick frågor på ett papper i starten och sen skulle man hitta svar på dem i hela innerstan, det var ganska svårt eftersom 7-9 hade samma frågor men det gick ganska bra för oss ändå, vi fick 18/22 poäng :)
jag tyckte faktiskt det var en rolig dag :)
Efter skolan så åkte jag och mamma till hennes jobbarkompis och hämtade hö som vi ska ha till danslägret. Mamma och Sussie som hon heter drack kaffe och under tiden gick jag till hästarna.
När vi kom hem så rensade jag alla bilder från mobilen och kameran och laddade över dem till datorn, så jag skulle kunna fota på niornas bal som började klockan 6. Vi åkte vid kvart i 6 till skolan där deras bal var. Där fotade jag jonathan's klass och lärare :)
nu är jag iaf hemma och äter ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback