Första veckan avklarad

Nu har jag gått en hel vecka i skolan och är redan trött på det :(
Nej men det har väl varit ganska kul att träffa alla kompisar och se de nya sjuorna. Inte så mycket har ändrats förutom att vi har hemkunskap den här terminen och det hade vi första gången i torsdags. Vi bakade skons eller hur det nu stavas, men ni vet brödbullar typ ;). I onsdags hade vi sysslade som jag älskar och där ska vi sticka med 5 stickor och jag har inte ens stickat med 2 förut så det ska bli sjukt roligt att lära sig :)
Så mycket mer speciellt har inte hänt i skolan.
Igår efter skolan cyklade jag in till stan med några kompisar men jag köpte inget och på kvällen såg jag någon komedi med mina föräldrar men den var inte ens rolig..
Idag ska vi på kräftskiva med massa familjer, vi kommer typ grill ha 5kamp och förmodligen äta kräftor;) när mamma kommer hem ska vi snabbt in till stan för jag ska köpa en sak (lägger upp det sen) och sen hem igen bara :)
Hoppas allt är bra tja!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback