Slutet av sommaren

 
 
Hejsan, i slutet på sommarlovet har jag gjort lite allt möjligt. Jag har jobbat såklart, varit med Moa och Hilda, vartit på personalfest, vart på krogsgow med felicia,varit med Elin, varit på krogshow med söderholms och massa mer.
 
När jag var med Hilda och Moa var vi först nere på medeltids-marknaden och på kvällen såg vi hockey och var med några kompisar efter det. Vi sov vid Moa och hade det super mysigt.
 
På personalfesten såg vi kneippbyns krogshow och åt middag. Efter det sov Elvira hos mig :)
 
Och igår kväll sov jag vid Elin och idag var vi på stan. Jag köpte nya svarta dr.denim plenty byxor för mina var slitna och hål i. 
 
Orkar inte skriva så mycket om allt för det har hänt så mkt sen sist jag skrev :)
 
imorgon börjar skolan för mig och jag är rätt taggad faktiskt. Jag har packat väskan, duschat  och valt kläder nu och ska snart sova så jag pallar med skolan. Fast det gör jag nog eftersom jag jobbat och gått upp tidigt varje dag typ ;)
 

 
Jag Moa & hilda
Byxorna
Frulle
Moa
Matilda och Elvira på personalfesten
Moa och hilda
Jag Elvira och Matilda :)
 
 
Blev ett oklarinlägg men men.Hejdå
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback