Tja

hejsan, idag har varit en helt vanlig dag. Jag började jobba 11 och slutade 16 så har inte hunnit med så mycket idag. På jobbet hände typ inget speciellt. Efter jobbet gick jag hem och kollade på det nyaste pretty little liars avsnittet och kollade på fb, instagram och allt sånt där.
Efter det åt vi kvällsmat, det blev köttfärspaj :)
Sen cyklade jag och hyrde en film som jag och mamma kollat på ikväll :)
 
I morgon ska jag jobba HELA dagen. Först med det jag alltid gör på kneippbyn alltså plocka disk och sånt. Efter det ska jag jobba på diggiloo som ska var i morgon på kneippbyn. Då kommer jag stå i något av stånden och sälja mat:)
Så i morgon jobbar jag 11-16 och 16-23 xD
Det ska bli super kul tycker jag
Här är kändisarna som kommer uppträda, kom gärna dit!
 
Filmen vi såg ikväll.
 
 
 En film jag såg i gårkväll, riktigt roligt!


diggiloo är så bra! c:

Svar: Ja verkligen :)
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-07-23 | 23:00:52

Hej!
Vilken fin blogg du har!
Var gärna med i våran veckans blogg tävling! Du har chansen att få mååånga nya läsare!
Lycka till!
Direklänk:
http://celinochmalin.blogg.se/2013/july/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-4.html#comment

2013-07-26 | 12:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback