Digiloo, igår & idag

 
 
Härrom dagen när jag jobbade på diggiloo var verkligen jätte roligt, jag fick inte servera alkohol eller så eftersom jag inte fyllt 16 men jag gick göra massa andra saker och det var kul att bara få vara där :) jag var hemma till halv 12 typ slakan gick och la mig med en gång och sov bort hela torsdagen typ. 
 
I går alltså fredagen så var jag med Moa. Vi var hemma vid henne och satt bara och snacka typ ;) vi hade kul i alla fall. 
 
Idag ska jag nog rensa garderoben  och ikväll ska jag nog se Grown Ups 2 på bio :)
Hade namnsdag i tisdags och onsdags, i tisdags emma och i onsdags Kristina så då ska jag få 2 presenter av mamma som jag själv får välj. Kommer lägga upp bilder sen på vad jag valde:)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback