:)

märkte att jag inte skrivit på ett bra tag men jag har ändå inte gjort något som är värt att berätta typ. Jag har bara jobbat. fast igår efter jobbet åkte jag in till stan och var med Sara och Towa. jag köpte ett par skor som jag kan lägga upp bild på sen :) vi var nere vid almedalen och tog heliumballonger på almedalsveckan så att vi kunde prata så där roligt C:
Vi hade det jätte roligt iaf. klockar 3 åkte jag tillbaka till jobbet för jag skulle på ett möte. mötet höll på i 1 timme typ och efter det gick jag in till caféet på kneippbyn som jonathan jobbar på. Jag snackade lite med honom och köpte sockervadd :)
sen gick jag hem och sov någon timme och när jonathan kom hem så gjorde vi plättar. klockan halv åtta typ så hämtade fanny mig på moppen och så åkte vi och handlade läsk och kakor på visborg som vi åt i stan senare XD 
 
idag har jag också jobbat, efter det gick jag hem och sen skjutsa pappa in mig till stan. jag, pappa, jonathan och wille åt lunch på donken och sen gick jag och träffade Fanny. vi gjorde typ samma sak, kollade i lite affärer och så. efter stan åkte jag hem och där ifrån skjutsade pappa mig till fanny.
Jag och fanny har varit vid hennes hästar och sen åt vi kvällsmat. efter maten tog vi moppen till icamaxi och köpte godis och läsk. nu sitter vi bara och myser i sängen. super bra dagar asså.
 
i morgon ska jag ut till Elin ii fårösund och där ska jag bo en natt, skriver nog där också :)
Gör ett inlägg med bilder från dagen snart.
 
Godnatt :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback