Dagen

Hej, glömde att skriva i morse :/

Idag så var vi på fenomenalen med klassen :) såklart så glömde jag bort det och åkte till skolan. Efter ett tag ringde min lärare och undrade vart jag var, så jag låtsades att jag missat bussen och cyklade dit istället ;) på fenomenalen så så fanns det massa roliga saker att prova på, typ bygga grejer och sånt :) efter det hade vi en lite rast och då åt nästan hela klassen på glassbaren men jag struntade i det för klockan var typ 9 och jag hade ännu tandborstsmaken i munnen ;)
När alla var klara så gick vi till något som hette "silon" tror jag. Där var det en stor klättervägg som vi fick klättra på :) det var kul men jobbigt.
Vi blev klara och fick sluta klockan halv 12 och då gick jag och Elin tillbaka till skolan och städade skåpen. När vi blev klara fick vi hem till Elin och åt lunch och nu tänkte vi dra in till stan. Skriver om det sen :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback