Film kväll

kvällen blev lite seg eftersom jag inte kan åka in till stan när jag ska jobba tidigt nästa dag, men jag och mamma såg 2 filmer och åt kycklig :) filmerna hette "sinister" det var en rysare och ganska bra men vi såg den när det ännu var rätt ljust ute så det förstörde stämmningen lite. den andra filmen heter "what to expect" det är en väldigt rolig komedi.

 
 

Här får ni 1 bild från när jag och Fanny var på glassbaren härom dan :)

 ska sova nu för jag börjar 07.30 i morgon :/ 
godnatt!


Det står! Men dom är från Gina :)

Den filmen är bra :D

2013-06-30 | 12:08:31

bra filmer :)

Svar: ja :)
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-07-03 | 17:48:09

åh var inte sinister hemsk? har hört så många säga det :)

Svar: jo, men jag såg den på dagen så den var inte så läskig ;)
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-07-03 | 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback