Idag och sommaren

 
 
Hejsan, har preciärtor ägg och bacon till frukost, jätte gott. Nu ligger jag i kökssoffan och funderar på vad jag ska göra idag. 
Jag hade tänkt att gå till kneippbyn för min kusin är där, men hittar ingen att dra dit med så struntar nog i det ;) tror att jag tar bussen in till stan istället :) ikväll runt 5 kommer kanske Felicia hit för vi ska plantera mer av danslägret. Mera vet jag inte om denna dag :)
 
btw så känns det jätte bra att detta är den sista söndagen med ångest om att det är skola dagen efter. Så skönt att det snart är sommarlov! Kommer bli en sjukt bra sommar. 
Lite saker jag ska göra i sommar: Jag ska på danslägret nästa söndag, jag ska jobba på kneippbyn, kanske åka till Stockholm med Fanny, softa och kanske åka med Elin till fårösund/ljugarn om hon ännu vill att jag följer med dit ;)
nu vet ni iallafall lite som händer i på sommarlovet :)
 
Ge gärna mer tips om systemkamrorna jag väljer mellan, eller på andra bra 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback