Kass ursäkt

Hej, jag har jobbat så mycket denna vecka att jag varken orkat eller hunnit skriva några inlägg. Idag var jag ledig men hade annat för mig :) först idag så var jag inne på stan och köppte stumpor och trosor för jag hade brist på det XD Sen så skulle jag ha varit på möte men det blev flyttat till måndag. så istället så åkete vi direkt till mina kusiners sommar hus. där har vi varit ändä tills nu. när vi var där så åt vi massa mat och hade något liknande 5 kamp typ ;)
Imorgon ska jag jobba igen men ska försöka skriva ändå.
 
För er som undrar vad jag gör på jobbet så får jag typ duka,plocka disk, ställa fram mat och sånt. Det är faktiskt kul att jobba och jag har fått mer timmar i veckan än jag skulle haft så jag kommer tjänna mycket cash i sommar :D
 
See u later aligater 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback