Kvällen

 
Hej. Mamma gjorde pizzabullar med salami, ost och bacon till mat förut. Aja det var gott iallafall.
Efter maten kom min bror Jonathan's Gudmor Ulrika, hon och mamma fikade lite och jag såg tv och målade tå naglarna i något ljusrosa nagelack;).
Jag kollade också på systemkameror för jag vill gärna ha en. Funderar på nikon d3100 eller nikon d3200. Den sista är bättre (Vet inte hur mycket skillnaden blir) men också 1000 kronor dyrare så vet inte riktig vilken jag vill ha. Ska kolla på egiganten på tisdag mer men om någon har åsikter om vilken jag ska köpa så säg gärna till om de :)
 
Nu har Ulrika åkt hem och jag har lagt mig i sängen och ska nog se en film på mobilen :)
 
Innan maten så skrev jag ner allt jag ska packa till danslägret. 
Tänkte att jag ska skriva ett inlägg om vad danslägret är och så för er som inte vet det. 
Skriver kanske sen puss :*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback