Skolavslutnings dagen

Förlåt men har inte orkat blogga.
Tänker inte skriva allt som har hänt för det blir för jobbigt men tänkte skriva om igår :)

Igår hade vi vår skolavslutning och det började med att alla gick in och satte sig i kyrkan. När alla sjuor hade kommit in så började vi med att sjung "nu grönskar det.." Efter det sjöng några solo och Gunnar våran rektor höll ett tal. Sen sjöng alla "den blomster tid nu kommer.." Och efter det gick alla till sina klassrum.
I klassrummet bjöd mina mentorer Erik och Marie på kex choklad och cola mesans vi fick våra betyg. Mina betyg var ganska så bra enligt mig så nöjd är jag väl :)
Sen slutade vi och då åkte jag och pappa till Elgiganten och kollade på systemkameror men jag köpte ingen just då så vi åkte hem till min store bror ett tag.

På kvällen så var det fest på gutekällaren och det var jätte kul. Adrian Lux bland annat var där och uppträde :D sen vid typ halv 1 tror jag att jag åkte hem :)
As bra start på sommarlovet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback