Stan

Jag och Elin drog som sagt in till stan. Elin kollade på skolavslutningsklänning men hittade ingen för alla var för stora. Jag köpte ett par skor som jag kan ha på jobbet i sommar :) jag kollade efter shorts och jeans också men tvekade så mycket så jag väntar nog med det. Jag har typ bara byxor från carlings och dom är jätte bra så jag vill ha där ifrån, men jag vet inte vilken färg antingen mörkgröna, blå, svarta eller vita. Jag har ett par svarta men dem har blivit grå och så har jag blå och vita men dem är en storlek för stor så jag skulle vilja ha nya av dem, och gröna är så fint men passar inte till så mycket :/ aja får se .
Efter stan så cyklade vi förbi ÖB och köpte bonaqua och sen cyklade vi hem.
När jag kom hem åt jag mat och sen somnade jag ett par timmar och vaknade nu, så jag ska nog borsta tänderna och lägga mig igen ;)
Puss :*

Lägger upp bild på skorna i morgon om jag kommer ihåg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback