today

Hej!
Idag började jag jobbet klockan 11 och slutade 4 så det var nice. Det var faktiskt jävligt lugnt och roligt. Vi hade spraygräddekrig och vattenkrig så kul hade vi  ;D 
När jag kom hem såg jag ett avsnitt 90210 och sen kom min faster och hennes kille för att äta mat å dom är ännu kvar. Efter maten cyklade jag till Elin och sen cyklade vi till vibblehallen och köppte godis :)
Ikväll ska vi nog bara chilla ;)
:*


Svar: Jag köpte aldrig Canon kameran, köpte den 1000 gånger bättre kamera :) Men jag kan säga att Canon kameran är en helt okej kamera men inte bättre än Sony a58 :)

Svar: så du har sony a58? vad kostar den? :)
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-06-28 | 23:19:26

4490 kr kostade den på media markt :)

Svar: jaha, lite dyrt för min del kanske ;)
emmahjalmarssonn.blogg.se

2013-06-28 | 23:23:09

sv: nej, tyvärr inte! håller du på med hästar? :)

ang. kommentarerna ovanför: Köp en Nikon! Finns billiga och bra kameror därifrån! Samma med canon. Nikon och Canon tycker jag är bäst. Tror det finns flest sorters objektiv till de två också men är inte säker :)

2013-06-29 | 12:06:35

sv: ja, de är väldigt bra! de ska inte vara så avancerade heller utan lätta att förstå sig på. De är väldigt prisvärda :)

2013-06-29 | 13:33:01

sv: det vet jag inte, men pixlarna avgör inte så mycket. Båda kamerorna är ju bra, d3200 är säkert mer uppdaterad. Men det är rätt stor vikt på objektivet också. Läs lite och jämför på olika hemsidor eller fråga i affären för jag vet faktiskt inte :)

2013-06-29 | 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback